Santa Susanna acull la presentació mundial de la nova categoria Fitness Challenge

S’està treballant per poder presentar Santa Susanna com a seu única dels campionats mundials IFBB 2021 femení i masculí, incloent-hi totes les categories i edats des de junior fins a màster.

Aquest campionat mundial significaria la participació de prop de 3.000 atletes que juntament amb els delegats, acompanyants i altres federatius, originant més de 12.000 pernoctacions en el destí de Santa Susanna.

Donada la important previsió de participants, el campionat es desenvoluparia al llarg de dos caps de setmana entre el 28 d’octubre i el 7 de novembre.

PRESNETACIÓ

Santa Susanna ha estat la seu escollida per la IFBB (International Bodybuilding and Fitness Federation) per a la presentació mundial de la nova categoria Fitness Challenge. Els actes de presentació s’han fet entre l’1 i el 4 de juliol.  Aquesta nova categoria Fitness Challenge significarà un canvi absolut en la forma d’entendre la competició del Fitness. En els futurs campionats conviuran la tradicional competició fitness on els jutges valoren físicament els atletes, amb aquesta nova categoria basada en 24 proves físiques diferents on els atletes han de realitzar el màxim nombre de repeticions i moviments.

L’acceptació d’aquesta nova modalitat Fitness Challenge, entre els delegats i representants de les diferents federacions nacionals presents, ha estat un èxit i la previsió és que aquesta nova categoria suposi un repte i un nou estímul per l’entrenament a tots els seguidors de l’esport del fitness arreu del món.

Per donar més difusió a aquesta presentació de la nova modalitat Fitness Challenge, s’han realitzat esdeveniments esportius internacionals. Així, s’ha celebrat un nou campionat internacional anomenat Fitness Sports Games amb activitats paral·leles populars relacionades amb l’esport del fitness, i un campionat Professional, Mr & Ms Europa Pro, on van competir 20 atletes considerats entre els millors del món en categoria professional, on la IFBB va repartir més de 30.000 $ en premis entre els guanyadors.

Entre els participants hi havia el president de la IFBB, Rafael Santonja i  l’Alcalde Joan Campolier, que han negociat que Santa Susanna en sigui la seu aquest 2021.

Ràdio Marina

juliol 8, 2021