Candini promou una trobada entre cònsols i els empresaris turístics de Calella

L’alcaldessa de Calella ha activat contactes amb representants internacionals per promocionar la destinació turística i contribuir a la recuperació econòmica de la ciutat. Montserrat Candini ha enviat una carta als cònsols de França, Alemanya, Itàlia, Rússia i el Regne Unit a visitar la ciutat i reunir-se amb empresaris turístics per “fer un intercanvi d’impressions”. L’acció es va donar a conèixer ahir, aixecant les crítiques de la CUP i Calella en Comú. Els dos partits de l’oposició han lamentat que no se’ls hagués informat prèviament.

cof

En la carta que ha adreçat l’alcaldessa, s’explica als cònsols quina és l’experiència de Calella com a capital del turisme de la Costa del Maresme i de quina manera s’està preparant el teixit empresarial per fer front a la crisi de la Covid-19. Fonts municipals han recalcat que aquesta acció forma part del pla de rellançament de la ciutat com a destinació turística i s’emmarca dins l’estratègia de recuperació de l’activitat empresarial.

Ràdio Calella, 03.06.2020

Política/ Societat