La Intersindical ajorna la vaga general fins al 18 d’octubre

El sindicat diu que necessita més temps per a preparar millor l'aturada

La vaga general que la Intersindical-CSC havia convocat l’11 d’octubre ha estat ajornada fins al 18 d’octubre. El sindicat mateix ha presentat un nou pre-avís d’aturada per a la nova data amb l’argument que necessita més temps per a preparar-la ‘amb les millors condicions’.

Vaga general 18 d'octubre

Per: Redacció

Amb el Tribunal Suprem espanyol a punt de publicar la sentència del judici contra el procés, la Intersindical va presentar un pre-avís de vaga general. Els motius de la protesta són diversos: un salari mínim de 1.200 euros; la derogació de la reforma laboral; la igualtat de gènere als llocs de feina i la recuperació de les pensions.

CCOO i UGT s’han desmarcat de la convocatòria, igual com les patronals Foment del Treball, Pimec i Cecot.

No és la primera vegada que la Intersindical ajorna una vaga. Enguany, va convocar una protesta coincidint amb el començament del judici. La primera convocatòria era per al 7 de febrer, però finalment es va fer el dia 21 perquè el judici no va començar fins el dia 12.

07/10/2019

ECONOMIA > SINDICALISME