El Maresme oferirà una plataforma web per realitzar reserves a equipaments esportius de la comarca

Un acord entre el Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme i l’empresa Atlas Sport Consulting permetrà que les instal·lacions esportives del Maresme es puguin reservar en línia

El turisme esportiu és una tendència a l’alça i ajuda a combatre l’estacionalitat. En aquest sentit, el Maresme, gràcies al seu clima privilegiat, ubicació estratègica i unes instal·lacions esportives de gran qualitat té tots els ingredients necessaris per convertir-se en una destinació referent en el món de l’esport.

Amb més de 120 equipaments esportius municipals i més de 40 instal·lacions esportives privades, el Maresme presenta recursos suficients perquè el turisme esportiu sigui una línia de treball prioritària. La Gerència de Serveis d’Esports de la Diputació de Barcelona, mitjançant l’Oficina d’Equipaments Esportius, conjuntament amb el Consorci de Promoció Turística del Maresme, va iniciar al 2018 el projecte Pla d’Actuació Esport i Feina a la comarca del Maresme, on es va detectar la necessitat d’optimitzar l’ús de les instal·lacions esportives a la comarca.

En aquesta línia, i per tal de facilitar la reserva dels equipaments i posicionar la comarca com a destinació esportiva i territori de “stage esportiu”, el Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme ha signat un contracte amb l’empresa Atlas Sport Consulting. Aquest acord facilitarà el procés de reserva en línia de les diferents instal·lacions esportives a la comarca mitjançant el web https://bookingsportsfacilities.com.

A través del web Booking Sports Facilities, l’usuari podrà:

• Cercar la instal·lació segons criteris de cerca
  • Comparar entre diferents instal·lacions
  • Reservar hores disponibles
  • Pagar el lloguer de l’espai de forma on-line

Gràcies a l’acord signat, els membres consorciats a l’entitat podran tenir les seves instal·lacions a la plataforma i beneficiar-se d’aquest servei de forma gratuïta.

dimecres 29 maig 2019