Quaranta anys al servei de l’hostaleria

EL GREMI D’HOSTALERIA DEL MARESME CONTINUA TREBALLANT PER DONAR SUPORT ALS EMPRESARIS DEL SECTOR

Va ser el 1977 quan el Gremi d’Empresaris d’Hostaleria de la Comarca del Maresme es va posar en marxa. I des d’aleshores no ha cessat en la seva feina de vetllar pels interessos dels establiments del ram i de donar-los suport en el desenvolupament de les seves activitats amb diverses actuacions d’abast transversal.

Una ajuda constant Són quaranta, doncs, els anys que fa que el Gremi està immers en aquesta missió. Un aniversari que celebra apostant pel mateix objectiu, amb eixos de treball tan importants com la informació especíca als associats. Circulars i comunicats sobre aspectes legals, econòmics, laborals i d’actualitat formen part de la seva rutina, un dia a dia que es complementa amb el servei d’assessorament sobre aspectesscals i laborals del sector.

Però, a més d’aquestes consultes, que també inclouen qualsevol dubte relatiua algun tràmito recurs administratiu, els empresaris hostalers compten amb la facilitat de contactar amb els principals organismes ocials per resoldre les seves incidències, així com amb una representació directa en la negociació de convenis col·lectius.

La borsa de treball, que afavoreix el contacte entre els associatsi les diverses candidatures presentades als processos de selecció, també juga un paper important en la labor del Gremi. A més, aquest compta amb una sèrie de publicacions que es distribueixen durant tot l’any: les taules salarials del conveni col·lectiu pera la Indústria de l’Hostaleria de Catalunya, la guia Platja en família al Maresme-Costa de Barcelona i la revista Your holiday service guide, destinada als diferents municipis turístics de l’Alt Maresme, entre d’altres.

I si per algun altre aspecte destaca l’associació és per la seva aliació a la Confederació d’Hostaleria de Catalunya i a la Confederación Española de Hoteles y Alojamientos Turísticos, un fet que garanteix als seus membres el gaudiment d’avantatges tals com descomptes en els rebuts de la SGAE o preus especials amb determinades empreses.

LA VANGUARDIA