Les previsions apunten a un increment del turista britànic aquest estiu

El pes del turisme britànic s’ha incrementat de manera considerable des de l’any passat fins ara a destinacions com Calella. Un dels factors que expliquen aquest increment és l’establiment de vols procedents del Regne Unit fins a l’aeroport de Girona. Una aposta de l’empresariat turístic de l’Alt Maresme que des d’un primer moment ha comptat amb el suport de l’administració.

Imatge d'arxiu

Durant aquesta temporada turística, concretament entre els mesos de juny i setembre, hi ha 27 vols setmanals. Una xifra que anirà en augment a partir de l’any que ve quan seran 34 vols setmanals.

La presidenta de l’Associació Turística de Calella, Isabel Mallol, ha explicat que el turista britànic és molt benvingut a Calella perquè és molt familiar i té un poder adquisitiu alt: “El turista britànic és molt benvingut perquè és un turista que gasta diners, que té una certa reputació i a més a més, és familiar. És una de les fites proposades i aconseguides gràcies a diferents factors”.

Radio Calella