Projecte Accelera el Creixement

Inici presentació de candidatures de la sisena edició

Benvolgudes i Benvolguts,

Us informem que està obert el període d’inscripcions per a la sisena edició de l’Accelera el Creixement, un programa de suport a empreses amb alt potencial de creixement promogut per la Diputació de Barcelona i PIMEC.

Aquest programa s’adreça a empreses de la demarcació de Barcelona. De totes les candidatures rebudes se’n farà una selecció de les 50 empreses amb més potencial de creixement.

Les empreses participants tindran l’oportunitat d’accedir a 37 hores de formació i altres 36 hores més d’assessorament especialitzat in company, per tal d’abordar els seus projectes de creixement. El cost aproximat per empresa és de 5.200 euros. L’empresa solament paga 500 euros (+IVA).

El perfil d'empreses que es poden beneficiar són pimes amb tres treballadors o més, cinc anys de vida o més, amb el centre decisió a la demarcació de Barcelona i amb voluntat de créixer.

Els participants de les cinc primeres edicions del programa n’estan molt satisfets i creiem que val la pena que mireu aquests vídeos testimonials de participants en l’Accelera d’edicions anteriors i el vídeo promocional del programa.

Les candidatures es podran presentar fins el 5 de juny de 2017 per correu electrònic, fax o en mà, a la seu o delegacions de PIMEC o al vostre Centre Local de Serveis a les Empreses mitjançant el formulari d’inscripció.

Per a més informació del programa, podeu consultar el díptic, l’ enllaç www.acceleraelcreixement.com o bé contactar directament amb l’Annabel Cuatrecases de PIMEC en el correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o en el telèfon 934 964 571.

Volem contribuir al creixement empresarial i des de la Diputació de Barcelona us oferim aquesta possibilitat.